Узагальнена інформація

Про роботу зі зверненнями громадян,  які надійшли

до райдержадміністрації за І квартал 2020 року

Відповідно   до   Указу   Президента   України   від  7  лютого  2008  року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, Закону України „Про звернення громадян” та Інструкції з діловодства за зверненнями Берегівською райдержадміністрацією вживаються заходи щодо поліпшення роботи зі зверненнями громадян.

Головою райдержадміністрації, як цього вимагає Указ Президента,  узято під особистий контроль розгляд звернень та забезпечено першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв України.

Відповідно до зазначеного Указу керівництвом райдержадміністрації, здійснюються особисті прийоми громадян чотири рази на місяць кожним, у тому числі і два виїзні. Графіки прийому громадян керівників обласної та районної державних адміністрацій вивішені на видних місцях у райдержадміністрації,  виконкомах місцевих рад району.

Протягом І кварталу 2020 року керівництвом райдержадміністрації проведено 19 особисті прийоми громадян у райдержадміністрації та 19 виїзні прийоми громадян за місцем їх проживання. На цих прийомах громадяни  звернулися з питань надання матеріальної допомоги. Згідно з графіком виїзні прийоми громадян відбулися у всіх  населених пунктах району. Керівництвом райдержадміністрації прийнято 16 громадян у райдержадміністрації, аналогічно на виїзних прийомах 5 громадян,

З метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, вжиття додаткових заходів, спрямованих на підвищення рівня правової освіти населення, роз’яснення конституційних прав і свобод людини і громадянина та засобів їх захисту, за звітний період були проведені у райдержадміністрації  „гарячі лінії” та телефонна лінія „Запитай у влади” згідно з затвердженим графіками.

 Райдержадміністрація здійснює взаємодію з органами місцевого самоврядування шляхом проведення виїзних прийомів громадян. Здійснюється постійний контроль за організацією роботи зі зверненнями громадян. Щомісячно до 5 –го числа проводиться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, що надійшли до Президента України, Секретаріату Президента України, Секретаріату Кабінету Міністрів України, облдержадміністрації і були направлені для розгляду за належністю до райдержадміністрації. За звітний період відбулося  3 засідань.

9 січня 2020 року проведено нараду при керівнику апарату райдержадміністрації про підсумки роботи із  зверненнями громадян, що надійшло до райдержадміністрації у 2019 році.

Відповідно  до  вимог  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 здійснено всі організаційні заходи щодо виконання його положень. Затверджені графіки на 2019 рік:

виїзного  прийому громадян першим заступником голови, заступником  голови та керівником апарату райдержадміністрації на 2020 рік  (розпорядження  02.01.2020 № 3);

виїзного прийому громадян головою райдержадміністрації та головою районної ради на І квартал 2020 року (спільне розпорядження 02.01.2020 № 1);

перевірок додержання законодавства про звернення громадян у виконкомах місцевих рад;

звітування керівниками управлінь, відділів, інших структурних підрозділів державної адміністрації, головами місцевих рад району перед головою райдержадміністрації про роботу зі зверненнями  громадян;

проведення „гарячих ліній”.

У плані роботи загального відділу апарату Берегівської райдержадміністрації на 2020 рік передбачено виконання заходів, розроблених на виконання вимог Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008.

За  І квартал 2020 року до райдержадміністрації надійшло 64 звернень громадян, що на 45 звернень менше відповідного періоду минулого року. Із них: усних – 21 – 32,8 % (за 2019  рік – 45), письмових – 43 – 67,2% (за 2019 рік – 44), від ОДА – 4 – 6,3 % (за 2019 рік – 3), від інших органів 19 – 29,7 % (за 2019 рік 17).

 За звітний період надійшло 2 повторні звернення.  Зареєстровано 1 колективне звернення. Всього за звітний період на контролі перебувало 64 звернень громадян. Вирішено позитивно 12 заяви і скарги (18,8%). На 27 (42,2%) звернення надано роз’яснення та необхідну інформацію, 1 (1,6%) звернення відмовлено у задоволенні, 24 (37,5 %) звернення  у стадії розгляду (вирішення).

Звернень, які розглянуті з порушенням термінів, відсутні.

За звітній період найбільше звернень зареєстровано з питань  соціального захисту – 470 (73,4 %).

Як свідчить аналіз,  найбільша кількість звернень, пов’язані з питанням соціального захисту, передусім соціальних виплат та субсидій, наданням одноразової грошової допомоги. Для забезпечення цих виплат щороку затверджується програма „Турбота”. Протягом   І кварталу 2020 року для реалізації заходів програми виділено кошти у сумі 14400 грн.

Згідно з графіком перевірок додержання законодавства про звернення громадян у виконкомах місцевих рад за звітний період проведено перевірки  згідно з затвердженим графіком. За наслідками перевірки підготовлені довідки. Щомісячно проводяться дні  контролю.

Згідно з затвердженим графіком проведено перевірки додержання законодавства про звернення громадян у виконкомах місцевих рад.

У лютому 2020 року голова Берегівської державної адміністрації звітувався з питань роботи зі зверненнями громадян перед головою обласної державної адміністрації.

Райдержадміністрацією продовжується робота з виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008.