Головне з брифінгу щодо ситуації в паливному секторі Закарпаття
Голова Закарпатської ОВА Віктор Микита наголосив, що в області з перших днів війни розробляли протокол дій, котрий можна застосувати у разі зменшення чи відсутності постачання палива з центральних регіонів України.
«У цьому напрямку працювали спільно з місцевими операторами, комерційними структурами, які навіть у мирний час закупляли нафтопродукти з-за кордону», – прокоментував очільник краю.
Також спікер додав, що у зв’язку з воєнним станом українські оператори зменшили постачання пального, деякі з них встановлюють обмеження і заправляють до 5–10 літрів. При цьому ОВА не впливає на політику тієї чи тієї компанії.
Керівництво області провело робочу зустріч із працівниками закарпатської та словацької митниці, прикордонниками й представниками інших фіскальних органів для організації роботи із ввезення пального в область. Віктор Микита зауважив, що завдяки, зокрема, представникам іноземних дипустанов місцевий бізнес укладає договори з паливними компаніями ЄС.
Заступник голови ОВА Василь Іванчо зауважив, що Закарпаття споживає близько 30 тисяч тонн нафтопродуктів щомісяця: найбільша частина – дизель, 10-20% (залежно від періоду року) – бензин.
За його словами, у мирний час не більше 5% пального завозили з країн ЄС, решту – через загальнодержавні мережі (WOG, OKKO тощо).
Василь Іванчо підкреслив, що завдяки налагодженому процесу постачання пального вдасться збільшити об’єми нафтопродуктів: не менше 10-12 тисяч тонн палива безпосередньо поставлять в область місцеві підприємці. Таким чином частка ринку, що становила 5%, збільшиться щонайменше на 30%.