Захист прав споживачів
- Якщо продавець відмовляє у безготівковому розрахунку за придбані товари ( .docx , 15.75 Кб )
- До уваги споживачів реклама лікарських засобів з інформацією щодо лікувальної/профілактичної дії на коронавіруси є недобросовісною
- Особливості здійснення ремонту та виготовлення ювелірних виробів та інших виробів з дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння
- До уваги споживачів реклами лікарських засобів
- Як захисти свої права коли вони порушенні надавачами житлово-комунальних послуг
- Інформація щодо наявності книги відгуків та пропозицій у суб’єктів господарювання ( .pdf , 193.03 Кб )
- Пам’ятка для споживачів, які мають намір здійснити покупку за допомогою електронних (віртуальних) торгових майданчиків чи скористатися послугами інтернет-магазину ( .pdf , 193.03 Кб )
- Пам'ятка щодо "Куточку споживача" ( .docx , 19.18 Кб )
- Пам’ятка для українських туристів
- Що робити, якщо виникли питання до авіакомпанії
- Щодо обов’язку продавців видавати розрахункові документи встановленої форми при реалізації побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту
- Вас ошукали у магазині? Найчастіші порушення (матеріали партнерів)
- До уваги споживачів! Будьте пильними при придбанні ювелірних виробів!
- Що робити, якщо вас обкурюють? Пишіть скаргу до Держпродспоживслужби!
- Що робити споживачу, якщо ціни на ціннику і в чекові не співпадають? ( .pdf , 276.20 Кб )
- Пам’ятка для споживачів (якщо ваші права порушено) ( .pdf , 83.04 Кб )
- Зразок скарги про порушення прав споживача ( .doc , 31.23 Кб )
- Зразок скарги споживача (у випадку відмови провести розрахунок банківською карткою) ( .doc , 34.82 Кб )
- Пам’ятка споживача: Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у магазині? ( .pdf , 131.99 Кб )
- Які іграшки можна продавати?
- Повірка квартирних лічильників води – хто повинен платити?