Нестандартні технології онлайн-шахрайства: як вчасно зорієнтуватись та уникнути?
Крім стандартних телефонних дзвінків від імені працівників банків, шахраї використовують телефонний спуфінг (для підміни номера телефону використовують спуфінг ідентифікатора абонента).
Як це відбувається
Шахрай телефонує, а на екрані смартфона відображається український номер банку.
Що вони можуть виманювати
три цифри на звороті картки (CVV/CVC код),
коди (одноразові паролі) банків та мобільних операторів,
пін-код до картки,
інформацію про фінансовий номер телефону,
пароль для авторизації в онлайн-банкінгу.
Що робити в таких випадках
Якщо телефонує працівник банку, краще покладіть слухавку та перетелефонуєте самостійно на офіційний номер банку, зазначений на звороті платіжної картки.
Якщо ви стали жертвою шахрайства, заповніть форму зворотного зв’язку на сайті кіберполіції: https://ticket.cyberpolice.gov.ua/ або повідомте про ваш випадок за номером телефону: 0 800 505 170.