ОГОЛОШЕННЯ про формування Комісії з відбору кандидатів на посаду фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб при Берегівській районній державній адміністрації – районній військовій адміністрації
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2024 року № 881 «Деякі питання забезпечення інституту помічника ветерана в системі переходу від військової служби до цивільного життя», листа Міністерства у справах ветеранів України від 20.09.2024 № 16132/1.7/6.1-24 та рекомендованої форми Положення про комісію з відбору кандидатів на посаду фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб, Берегівська районна державна адміністрація – районна військова адміністрація запрошує подавати заяви для включення в комісію з відбору кандидатів на посаду фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб.
Стати членом Комісії можуть:
-
представники місцевого органу;
-
представники регіонального органу;
-
представники Мінветеранів;
-
представники структурного підрозділу Берегівської районної державної (військової) адміністрації, на який покладено функції з питань ветеранської політики ;
-
представники центру ветеранського розвитку (за наявності);
-
представники інститутів громадянського суспільства (громадських організацій, професійних та творчих спілок, організацій роботодавців, благодійних і релігійних організацій, органів самоорганізації населення, недержавних медіа та інших непідприємницьких товариств і установ, легалізованих відповідно до законодавства), що здійснюють діяльність у сфері захисту прав та інтересів ветеранів війни та членів їх сімей;
-
керівник (заступник керівника) комунального закладу «Ветеранський простір ВДОМА» Закарпатської обласної ради.
Вимоги до кандидатів у члени комісії:
- громадянство України;
- вільне володіння українською мовою,
- досвід службової/громадської/волонтерської діяльності в сфері захисту інтересів ветеранів та/або роботи в сфері соціального захисту.
Відбір членів Комісії здійснюється на підставі поданих до районної державної (військової) адміністрації документів в електронній (сканованій) та/або паперовій формі, а саме:
1) заяви на ім’я голови райдержадміністрації – начальника Берегівської районної військової адміністрації (у довільній формі);
2) документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або відображення в електронній формі інформації, що міститься у документах, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, сформованих засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) або єДокумент;
3) документа про освіту (за потреби);
4) інших документів (копії свідоцтва про реєстрацію та статуту організації, скріплені печаткою (у разі наявності);
5) документи чи інші матеріали, що підтверджують досвід діяльності у відповідній сфері кандидата від інституту громадянського суспільства) інститутами громадянського суспільства для включення їх кандидатів до складу Комісії;
Способи (власноруч/поштою) та канали (поштова/електронна адреси) подання заяв та інших документів;
Термін подання документів: з 26 вересня 2024 до 01 жовтня 2024року, щоденно, крім суботи та неділі, з 08:00 до 17:00 (перерва з 12:00 до 13:00).
Адреса для подання документів: м. Берегово, вул. Мукачівська, 6, e-mail: admin.bereg-rda@carpathia.gov.ua,
Контактні особи: Беркі Олена, Філеп Раїса, тел.: 0500647644