Гарячі лінії

               

Закарпатський обласний контактний центр є суб’єктом Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади, основним завданням якого є забезпечення оперативного розгляду органами виконавчої влади звернень, що подаються громадянами, підприємствами, установами та організаціями, фізичними особами-підприємцями, органами місцевого самоврядування за єдиним телефонним номером «гарячої лінії».

 

Номер телефону «гарячої лінії»

Закарпатського обласного контактного центру

 

0-800-501-484

Дзвінки зі стаціонарних номерів телефонів у межах України безкоштовні, дзвінки з мобільних телефонів оплачуються абонентами відповідно до тарифів оператора мобільного зв’язку.

          

Графік роботи «гарячої лінії»: з понеділка по п’ятницю з 9:30 до 17:30 години, субота, неділя та святкові дні – вихідні.

Закарпатський обласний контактний центр

«гаряча лінія» 0-800-501-484

 

Основною метою діяльності є:

         сприяння удосконаленню роботи органів виконавчої влади із зверненнями;

 забезпечення оперативного реагування на проблемні питання соціально-економічного життя, які порушуються у зверненнях громадян;

 вивчення громадської думки щодо основних напрямків діяльності органів виконавчої влади;

         підвищення рівня довіри громадян до органів влади.

Всі дзвінки від громадян приймають фахівці Закарпатського обласного контактного центру та невідкладно надсилають на опрацювання відповідним органам виконавчої влади, які розглядають звернення та надають письмові відповіді заявникам.

Дзвінки зі стаціонарних номерів телефонів у межах України безкоштовні, дзвінки з мобільних телефонів оплачуються абонентами відповідно до тарифів оператора мобільного зв’язку.

      

Графік роботи «гарячої лінії»

з понеділка по п’ятницю

з 9:30 до 17:30 години,

субота, неділя та святкові дні – вихідні.